HÅRFÄRGNING

för en gångs skull inte mitt hår. färgar Linus hår nu ;D kommer nog bli supersnyggt, ett litet experiment - mörkbrunt med röda slingor, i vanliga fall har han typ mörkblondt/ljusbrunt med lite ljusare slingor i ;) kladdade även på lite färg på ögonbrynen ! haha, det får man inte göra, men vad kan hända mer än att han blir blind eller tappar ögonbrynen (a) nejdå, jag tror inte det är farligt, det är nog mer så att dom varnar för säkerhetens skull :) hårfärg är ju farligt på alla sätt om man säger så. fläckar, irritationer och misslyckanden xD hahaha, hårfärg kan göra mycket odåd .. nej, nu ska jag förbereda för slingorna - leta upp hättan som jag & linn använde häromdagen :] här är en bild på den snygga tuppkammen jag gjorde och dom heta ögonbrynen ;




puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0