DAGENS

Vill ha: en tidsmaskin så jag kan bara skippa julen och få sommar !

Klädsel: leggings, blått linne och svart hood-skol-tröja

Frisyr: sovruffs typ :P

Smink:
inget nej

Händelse:
ingenting

Låt:
Avril Lavigne - When You're Gone

Bild:
wiiiiwii <3


Planer: mys med älsklings hannah <3

Saknad:
min vän

Dummaste:
christoffer ;(

Sjuka:
nej, inte ens träningsvärk efter igår

Beroende:
som besatt av att tänka på vad jag äter och gör osv ..

Roligaste:
träffa hannah :D

Tråkigaste:
blåser som fan ute

Borde:
inte vet jag

Favorit:
hannah <333

Mat:
det blir nog något nyttigt

Köp:
kanske får handla lite till kvällsmyset sen

Godis:
grönsaker och dipp (;

Humör:
jodå

Visdomsord:
alla klagar över sitt dåliga minne, men ingen över sitt dåliga förstånd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0