DAGENS

Vill ha: helg ? ;) och min pin-kod till banken så jag kan köpa ny mobil

Klädsel: kalsonger, hoodie ;D

Frisyr: fläta

Smink:
inget

Händelse:
mamma väckte mig imorse och frågade om jag hade en kikare för hon trodde hon såg en svan xD

Låt:
DJ Tomekk, Lil' Kim and Trooper Da Don - Kimnotyze

Bild:
jag & bästa milki :D:D


Planer: vara hemma bara, för en gångs skull !

Saknad:
hannibanni <3

Dummaste:
flugjävlar !!

Sjuka:
halsfluss i guess :(

Beroende:
varm oboy, jag älskaaaaaaar det

Roligaste:
hittat massa ny bra musik (:

Tråkigaste:
har ingenting att göra ..

Borde:
gå ut och ta lite luft. ja, jag ska !

Favorit:
the veronicas

Mat:
ska laga någonting riktigt gott idag :]

Köp:
ingenting

Godis:
har chips & ostbågar som väntar på att bli uppätna

Humör:
hum .. inget alls :P

Visdomsord:
när man är ensam är man i alla fall inte i dåligt sällskap

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0