DAGENS

Vill ha: mina pengar (6)

Klädsel: kalsonger, bh & linne - har precis gått upp (:

Frisyr: morningruffs ;]

Smink:
nejnej

Händelse:
sara är ledig hela nästa vecka, wiiii :D

Låt:
System Of A Down - B.Y.O.B - helt otroligt vilken blandad musiksmak jag har ;]

Bild:
ronja & jag, hur härlig är den inte :) <3


Planer: leka med världens!bästa!dennis :D:D

Saknad:
ronja, vill ha tillbaka våran tid <33

Dummaste:
ingenting alls, än så länge

Sjuka:
fortfarande lite hosta :|

Beroende:
mm - kinapuffar, när man väl börjat äta kan man bara inte sluta !!

Roligaste:
solen skiner, känns underbart. man vaknar verkligen med bra humör då

Tråkigaste:
dålig musik på rixfm ..

Borde:
dammsuga mitt rum, ska vara duktig och göra det

Favorit:
skummig oboy :D

Mat:
två nyttiga smörgåsar med sallad, ost och gurka som jag smaskar i mig nu (:

Köp:
inget än, har ju knappt kommit ur sängen. men blir nog inget senare heller

Godis:
redan lyckats trycka i mig massa kinapuffar och lite toblerone (a)

Humör:
ungefär så där som fia alltid är, happy face :))

Visdomsord:
hapiness is taking things as they are

Kommentarer
Postat av: Krojsan

sv:jag tycker mest om början(A)

2008-11-13 @ 13:21:23
URL: http://fintflumm.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh, så fin blogg du har!

2008-11-13 @ 13:53:11
URL: http://saralinneasikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0