DAGENS

Vill ha: respekt

Klädsel: grå mjukisar, svart t-shirt med grått mönster

Frisyr: bekvämt uppsatt

Smink:
nej, tur är väl det ''/

Händelse:
tobias blom fyller 18, GRATTIS !

Låt:
The Corrs - What Can I Do

Bild:
just'me


Planer: har precis kommit hem från albin typ så ska bara ta det lugnt och gotta mig

Saknad:
mormor .. (w)

Dummaste:
att jag alltid är utstött i den här jävla familjen :'/

Sjuka:
lipig

Beroende:
äta äta äta

Roligaste:
verkar bli mycket trevligt folk på lipz imorgon :]

Tråkigaste:
verkar ha slarvat bort min iPod, hoppas att den dyker upp

Borde:
vara glad ?

Favorit:
min albin <3

Mat:
mos, kebab och pepparsås. får väl se om jag ens bryr mig om att äta mer idag, vill helst inte gå utanför rummet just nu :(

Köp:
inget

Godis:
en påse smågodis från grästorp :P

Humör:
har vart bra, mindre bra nu ..

Visdomsord:
an ska lära sig av andras misstag, för man hinner inte göra alla själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0