DAGENS

Vill ha: pengar så jag kan köpa massa nya kläder

Klädsel: svarta mjukisbyxor, turkost linne (:

Frisyr: luggen uppsatt

Smink:
foundation, lite solpuder och mascara

Händelse:
jag sprang hela vägen från bussen, helt klart förbättrad kondition efter träningen i onsdags :D

Låt:
All American Rejects - Move Along

Bild:
tjockade mig på bussen hem från trollhättan med chips och ostbågar xD


Planer: va med albin och possy

Saknad:
sommaren </3

Dummaste:
possy !! han tog hål i ögonbrynt utan mig, fast han lovat jättelänge att jag skulle vara med .. :'(

Sjuka:
mensvärk, huvudvärk

Beroende:
musik

Roligaste:
jag vet inte, ingenting har vart speciellt roligt idag ..

Tråkigaste:
känns som alla är antingen sura, ledsna eller besvikna på grund av mig ! /:

Borde:
börja tänka allvarligt på vart jag ska söka jobb.

Favorit:
joanna <3

Mat:
nyttig och god macka till frukost sen har jag ätit massa chips och osbågar.

Köp:
chips och ostbågar, 35 kr på hemmakväll ;)

Godis:
har fortfarande lite godis kvar som jag antagligen plockar fram sen :P

Humör:
sisådär ..

Visdomsord:
kärleken går dit den vill, men inte dit den borde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0