CHRISTOFFER ISOPOUSSU

nu ska jag faktiskt ta och se på 'narnia 2', skulle ju egentligen se den med christoffer men eftersom han inte riktigt vill ha med mig att göra så får jag väl kolla på den själv nu då :( kan ju inte vänta förevigt ! jag är verkligen ledsen för allting christoffer, men vad som än händer så kommer du alltid ha en stoooor plats i mitt hjärta. ingen har någonsin påverkat mitt liv så mycket som du. jag vill inte leva utan dig nu, inte efter alla dessa år, tror aldrig jag skulle klara av det ! det jag känner för dig kommer aldrig någonsin försvinna, jag vet inte varför, eller vad det är. du är speciell, för mig <3



tyvärr är ju 'förlåt', bara ett simpelt ord. hur mycket jag än menar det och önskar att det skulle göra skillnad så gör det inte det. det läker inga sår, saker och ting blir inte ogjort .. men det jag vill att du ska veta är att jag verkligen, verkligen är så ooootroligt lefsen för att jag krossade ditt hjärta :( och ärligt talat, så gör det nog nästan lika ont i mig. bara av att veta vilken stor besvikelse jag är .. </3

jag vet att det är orättvist,
men jag kunde inte ljuga för dig.
det skulle bara såra ännu mera


det är svårt för mig också att känna efter nu, jag är lycklig. mår jättebra ihop med albin, men samtidigt är jag ledsen. jag vill inte förlora dig, du är viktig i mitt liv, om inte till och med viktigast. jag hoppas att du en dag kan acceptera att det är som det är. att vi kan vara vänner igen, du är trots allt den bästa jag vet och jag har alltid, och kommer alltid älska dig. även fast du sårat mig många många gånger innan, och svikit mig, ljugit för mig. sårat mig till tusen ! du är lika oersättlig för det, lika underbar och lika bra ändå. bra på alla sätt, precis så som du är (: just nu hoppas jag bara på att du aldrig någonsin kommer lämna min sida, jag vill föralltid ha dig i mitt liv älskade vännen .. alltid ! och jag håller vad jag lovar, och står för allt jag sagt. därför kommer jag aldrig släppa dig, aaaaaldrig någonsin ..that's it !



hoppas du förstår ... hur mycket jag behöver dig <3
christoffer isopoussu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0