HELGENS PARTEYY ;]

TORSDAG ; lipz med sara, albin, henke & lundberg. träffade vicky, johan, shkumbin, thim, jonas, anders, joanna m.fl där :)



sara, jag & vicky
inne på lipz (ladies room)





sen blev klockan 2, då gick jag, vicky, albin & lundberg till grillhouse och käkade (:



lundberg & albin efter maten ^



FREDAG ; lite småfest hos tobbe. skulle egentligen inte dricka mer än 1-2 groggar men det blev en hel del mer än så (: men roligt var det. trevligt att vara med hannibanni också <3


hannah & jag - snyggingar OHJA ! 2 av typ 60 kort (;



hannah, jag & tobbe - hannah var lite trött ? eh, nej. väldigt FULL xD



LÖRDAG ; o'learys med dennis, emil, linus, johan, albin, söder, nerven, peppe, sara, joanna, vicky osv, det blev en hel del iaf :D trevligt ! dennis äntligen 18 år (:



dennis & emil
- på resecentrum i vbg efter förfesten hos krus, väntar på bussen till thn



linus & kenny - på resecentrum / joanna - inne på o'learys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0