HELKUL KVÄLL !

                lördagen var helt underbart rolig ;D <3


bild tagen från becca

förfestade först hos dennis, emil kom och hämtade mig vid 6 så åkte åkte vi först till honom och så hjälpte jag honom bära massa öl till dennis. sen tog vi bussen till stan 19.20 efter 1 timmas jag har aldrig - leken ;) så drog vi på fest hos krus :D var där en stund, drack grogg, lyssnade musik och sen vid 9 fixade albin skjuts så kom han och marcel och hämtade mig och dennis, fest hos tobbe ! hannah var där med, fast dennis åkte runt med sara ist !

bild tagen av bynite

sen vid 10 körde dom mig till stan, träffade joanna så drog vi på o'learys (Y) fett kul var hela kvällen, träffade inga direkt kompisar där inne mer än milki, madde och vicky .. demitri och rosen kom senare också. annars var det mest festfolk och andra bekanta :)) en kamikaze blev det med - jag, joanna och milki delade på en. sen blev det ett fåtal cider och några shotar jag blev bjuden på ;D

bild tagen av bynite

dansa gjorde jag med, haha. men var jävigt varmt och inte alls lika bra som på lipz. men ändå helt okej place, kommer lätt komma tillbaka dit, kanske till och med nästa lördag :D


bild tagen av milki

jaojao, runt 2 någon gång drog jag och milki ut därifrån och träffa possy och söder, jag tappade min jävla läppstav inne på o'learys, fast fångade den samtidigt så jag la ner den i fickan, sen när jag skulle stoppa i den när vi var på resecentrum så tappade jag den :( låg och kröp på marken jättelänge och letade, men hittade den inte, stoppade i ett örhänge så länge (se bilden) och slujtade med att jag fick stoppa i tungstaven !! :@ så har gjort ont ganska många gången när jag ätit någonting och lyckats bita riktigt hårt i den (inte med mening såklart) aoooooooooooowhhh !!!

jaja, nog om det. vi drog och käkade på torget, sen fick vi gå typ tillbaka till resecentum och då kom jens och så körde han oss till tobbe igen. inget vidare drag där längre, klockan var ju iofs 3-halv 4 men ändå, chill och trevligt var det iaf. och så mobbade dom sönder mig med kontaktspray i håret !! när jag skulle duscha ur det så tömde tobbe några shampoo flaskor i huvudet och knuffade in mig i duschen så jag blev väldigt blöt om fötterna, så då fick jag nya strumpor av honom ;] sen vid halv 6 drog vi, possy och milki följde mig en bit sen gick dom hem. jag gick till albin, smög in och upp och la mig efter en liten stund praaaat och tjaaaaat från min mun. kan hända att jag har svårt att vara tyst ibland (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0