SHOPPING

ja, igår blev det en del kan man väl säga ..

  • svart/turkos skidjacka, everest - 999 ;- på stadium








  • svarta skor, reebok - 700 ;- på intersport






  • vit WCT-jacka, adidas - 799 ;- på team sportia








  • svart/vit hoodtröja, adidas - 699 ;- på team sportia







  • svarta byxor - 299 ;- på gina tricot








  • gul t-shirt med tryck - 99 ;- på gina tricot
  • grå t-shirt med döskalle tryck - 99 ;- på gina tricot
lite lustigt att just dom två t-shirtarna jag valde finns det ingen bild på gina tricot's hemsida :O
menmen, dom kommer väl säkert dyka upp på bild så småningom ;D
spenderade en hel del pengar, men det jag köpte var sånt som jag verkligen behöver !

nej nu ska jag gå ner och äta frukost ..
har funderat på det länge, men inte riktigt haft orken att gå upp ur sängen
klampa ner för trappan och göra i ordning något att äta (: haha
men nu gör jag det iaf, skriver sen igen ^

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0