DAGENS

Vill ha: coca cola

Klädsel: trosor och linne (:

Frisyr: knut och upsatt lugg

Smink:
som vanligt, ska kila iväg till toaletten och tvätta bort det ..

Händelse:
ätit knäckebröd så jag mådde dåligt. men det ä ju så gott :D fick i mig säkert över 10 stycken !!

Låt:
Daniel Bedingfield - If You're Not The One

Bild:
joanna & jag på förfesten i torsdags, blev dock inget lipz pga väldigt lång kö hela kvällen ! :(


Planer: dricka med hannah, men allt blev bajs !

Saknad:
den bekymmerfria tiden jag hade för ett par veckor sen <3

Dummaste:
äckligt kallt ute :(

Sjuka:
lite ont i huvudet, beror nog mest på att jag är trött

Beroende:
småätit precis hela dagen !

Roligaste:
possy gjorde roliga ljud när vi åkte över guppen förut xD

Tråkigaste:
det är nog vädret /; och att det bara är måndag för jag längtar till torsdag !

Borde:
städa klart rummet, lägga mig och kolla på film sen sova ..

Favorit:
lypsyl (;

Mat:
macka, clementin, godis, risifrutti och annat smått och gott :P

Köp:
solade för 63 kronor förut

Godis:
har en påse från hemmakväll här bredvid mig :D

Humör:
ganska nere, var ett tag sen så det känns jobbigt /:

Visdomsord:
yesterday is history, tomorrow is a mystery. but today is a gift. that is why it's called present

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0