DAGENS

Vill ha: pengar !

Klädsel: svarta mjukisar, svart linne och skjorta (:

Frisyr: som vanligt .. ska platta snart

Smink:
blir snart en vanlig vardagssminkning.

Händelse:
ätit knäckebröd så jag mådde dåligt. men det ä ju så gott :D fick i mig säkert över 10 stycken !!

Låt:
Akon - Right now

Bild:
det var en riktigt trevlig kväll det :) <3


Planer:
hannah & daniel kommer någon gång nu i början av kvällen. så blir det nog trollhättan en sväng :)

Saknad:
jag saknaaaar .. joanna <3

Dummaste:
att fritidskortet inte börjar gälla förrän efter 4. och swedbank har dragit 110 kr kortavgift från mitt konto :@

Sjuka:
nej

Beroende:
delikatess knäckebröd ;D

Roligaste:
nej, inget speciellt .. eller ah, mamma har vart på ganska bra humör dom senaste dagarna (Y)

Tråkigaste:
det är nog vädret /; och att det bara är måndag för jag längtar till torsdag !

Borde:
ringa CSN, och pappa ..

Favorit:
min mobil :))

Mat:
knäckebröd :P

Köp:
nej, inget alls

Godis:
äter man på lördag (a)

Humör:
helt OK x]

Visdomsord:
välj den som lovar minst, han kommer att göra dig minst besviken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0