DAGENS

Vill ha: svar på alla frågor i mitt huvud /:

Klädsel: trosor och tjocktröja, ligger fortfarande kvar i sängen .....

Frisyr: svinto typ ?

Smink:
gårdagens, med utsmetad mascara

Händelse:
gick ur och sängen och stängde dörren efter att victor vart här och frågat efter en film och sen vägrade stänga dörren efter sig. mer än så har jag inte gjort idag

Låt:
Leona Lewis - Yesterday

Bild:
saknar sommar <3


Planer:
hannah skulle komma och muntra upp mig med snacks och film, men så blev det inte :(

Saknad:
det vill jag inte ens erkänna för mig själv !

Dummaste:
JAG, så besviken på mig själv

Sjuka:
deprimerad ner till botten

Beroende:
musik, musik och åter igen min äskade musik <3

Roligaste:
roligt ? ingenting ..

Tråkigaste:
att allt är så komplicerat så jag vet snart inte vart jag ska ta vägen och jag har legat i sängen i 13 timmar nu ..

Borde:
ta en promenad eller joggingur, en varm dusch. göra några mackor, varm oboy och kolla på en film.

Favorit:
hannah, jag bara älskar henne <3

Mat:
pommes, kött och bearnaisésås

Köp:
ingenting, mina pengar är slut :(

Godis:
ingenting, men vill vill vill ha !! men har inga pengar och statoil är stängt nu ändå :( får kolla om det finns någonting här hemma ..

Humör:
the botten is nådd /:

Visdomsord:
låt inte gårdagen ta för stor del av dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0