EN HELT VANLIG ONSDAG .. SOM SNART ÄR SLUT

ja, klockan närmar sig 12 .. sitter här på mitt rum har precis ätit upp två smörgåsar med sallad, skinka och gurka :) OSTEN VAR SLUT !! :@ och en kopp varm choklad har jag hällt i mig också. riktigt mys, nu ska jag lägga mig och kolla på en film ..

jag har hunnit med en hel den idag faktiskt. sov hos albin inatt så tog jag bussen därifrån vid halv 2. gick till kvantum köpte en jättegod skink & ost smörgås, en yoggi yalla och ramlösa skogshallon för 53 kronor, precis var jag hade i småpengar ;D haha ! sen kom hannah, caroline och sabine och hämtade upp mig, så åkte vi och tränade på sportlife, blev bara springa lite på band idag, 20 minuter. sen åkte vi hem, jag åkte med hannah hem. satt och kollade på TV medans hon var i full fart med sitt nya rum .. sen käkade vi pommes och bearnaisésås. vid 18.58 tog jag bussen in till stan, köpte godis. sen hem till dennis, kollade lite andra avenyn sen kollade jag på medium på TV för dom spelade CS. 22.21 tog jag bussen hem :) sen har jag städat i köket och bara suttit här :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0