MYS MED IZABELL & TUVA

dagens höjdpunkt helt klart :D tog bussen hemifrån 16.22 mötte dom i stan och så gick vi först till synsam, sen till retrohouse, sen kvantum för jag tog ut pengar (den vanliga utanför swedbank funkade inte), sen blomsterhallen för tuva skulle köpa en blomma till sin mamma (; sen tillbaka till retrohouse där jag köpte läppringen :)) sen så gick vi till hemköp och köpte massa fettoföda x] på vägen till tuva köpte vi en chokladkaka också :P haha ! riktiga tjockisar har vi vart.när vi kom till tuva satte jag i ringen i läppen sen satte vi på filmen ^^ 'mirrors', den var jävligt grym faktiskt .. men jag blev förbannad på slutet :@ såååååå dåligt !! haha, ska kanske inte berätta varför (;

sen gick jag till bussen vid halv 9. tog mig en promenad in till stan efter alla onyttigheter (Y) sen sprang jag från bussen hem, riktigt duktigt måste jag säga ;D hehe .. nej nu ska jag trappa ner i köket och fixa till något gott att äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0