SENT EN KVÄLL I OKTOBER

jaaaaaaa .. nu är det oktober, därmed höst. ja. idag har det som sagt inte vart något speciellt märkvärdigt. åkte ut till siba med Vicky och handlade en hel del. strax över en tusing gick det åt. köpte två linnen, ett svart och ett turkost, en svart häng t-shirt typ, mjukisbyxor, hårband, foundation, puder, hårfärg (det blev brunt med lite guldiga slingor, ska färga imorgon), nagelklisterlappar (att ha till lackmålningen), heat-protection till håret, deo, leggings och så en söt liten väska ;)

sen när jag tog bussen från siba 19.25 så missade jag bussen hem ifrån stan. den gick precis innan jag kom till resecentrum. så då gick jag till meddo solade för 50 kr, i lite över 18 minuter .. sen så missade jag precis bussen igen, så satt jag på resecentrum i 30 minuter och kollade på Scrubs, som jag har i min Ipod som jag äntligen kan använda igen :D:D sen hämtade Björn mig på statoil .. på tal om det ska kolla upp vad det var för CD-skiva i bilen, riktigt goa låtar. speciellt när han höjde volymen rejält :D äskar't!

när jag kom hem tog jag spaghetti som stod på spisen. gick upp och slängde av mig jackan och alla påsar. satte mig vid datorn en stund, åt min skål med ljumna spaghetti ;D haha .. sen bestämde jag mig för att mitt rum såg ut som en svinstia, så jag städade. sakta men säkert. men lika bra att vara på den säkra sidan som Tjocken sa xD och så pratade jag lite med Jesper. riktigt trevligt (:

vi bestämde att försöka dra ihop det gamla gänget på fredag och dricka ^^
får se vart vi hamnar. hoppas vi kan vara hos Jesper, så kallt ute nu när sommaren är heeeeeelt väck :( jaja .. sen delade jag och Erica på en xide, eller ah. Erica drack väl 2-3 klunkar och jag resten. jag gav mig på att måla naglarna med fransk manikyr eftersom jag köpte klisterlapar idag för att underlätta. men det var fan inte lätt ändå och nu har jag lyckats kladda ut det ändå. får väl göra imorgon igen ! eller göra det på kines grejset för 210 kr. men det får bli nästa vecka isf (Y) jao .. så busade Erica lite på min msn och med min mobil ! haha xD jaja .. sen gick hon och la sig för en stund sen .. och nu har christoffer också gjort det ! :( så det ska jag med göra tänkte jag, ingen vaken på msn nu ändå ? /:


väntar på bussen till siba



urk urk ..


mitt lite stökiga rum

nytt linne och nya mjukisar, dom är inte blåa som dom ser ut att vara som är svarta (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0