BIO - WALL-E

kommit hem från bion nu :) så söt film, jag gillade den faktiskt. lite småtrist att det var så 'dött' på prat största delen av filmen. men klart, man hade nog tröttnat på robot-rösterna om dom pratade hela tiden. sen så kom det ju lite människor tillslut ;) fast det roligaste var nog klippet innan filmen. 'pesto & alec' - en trollkarl och en busig kanin i en hatt som förstörde allting för honom. så klockren !

jaja .. efter bion så träffade vi sötaste iza igen <3 så gick hon med till resecentrum så väntade vi på bussen en stund, ca 15 min. sen åkte jag och victor hem till brokullen (japp, så heter våran gård) och iza hem till sig :) imorgon ska jag åka till trollhättan och kolla film med peppe .. och antagligen några mer trevliga prickar ? izabell kanske ska med också, hoppas det :)) men nu är det mat. chillidill !

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0