DAGENS

Vill ha: FREDAG !!

Klädsel: Mjukisar, tublinne & vit luvtröja

Frisyr: Uppsatt som fan ;)

Smink:
Lite snabbt påkletat

Händelse:
Red med Iza & såg Wall-E på bio med lillebror <3

Låt:
T.I - Whatever You Like

Bild:
Jag & Mosa :))


Planer:
Rida, bio och städa, det gjorde jag :) Siba blev inte av ..

Saknad:
Jag saknar possy ;(

Dummaste:
Jag fick potatismos i ögat xD

Sjuka:
Börjar få hosta :O

Beroende:
Kärlek <3

Roligaste:
Att denna dagen har vart underbar och fredag blir ännu bättre !

Tråkigaste:
Inte något faktiskt :D

Borde:
Sova ..

Favorit:
ALLA <33

Mat:
Potatismos & fiskpinnar, sen stekt potatis, blodpudding, bacon och ägg ^^

Köp:
Biobiljetter, popcorn, dricka, gott&blandat och cola-snören

Godis:
Skrev jag ju ;O

Humör:
LIVET LEKER !

Visdomsord:
How can I love you when you ain't here ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0