FRUKOST PÅ SÄNGEN

ja, det har jag fixat till mig själv nu :) haha, (I don't need a man, lalalal ..) vaknade ca 11.56, sprang ner till mamma direkt och utbrast att jag måste ha leg !! så vi ska åka ner till stan imorgon och fixa det, grrr-reeeeat ;D hur hade det gått då, om jag hade glömt bort det igen. står där kvällen innan lipz och kommer på det då ?! nej usch vad hemskt. lipz ska det bli, så de' så ! ;) sen när joanna kommer hem från England (åh, vad jag saknar dig redan!) så bir det lipz-med-slipz, fyfan vad grymt :D nu ska jag äta min frukost som består av två mackor, en med ost & en skinka, varm oboy & ett glas päron juice.

(förlåt för så dålig kvalitét på bilderna :( men jag har bara mobilkamera - 1.3mpx)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0