GAH, JAG HAR SÅ TRÅKIGT !

BAJBAJSBAJS ! är väldigt moget att säga jaha :] bleeeeeeh, vad ska man göra ? jag kommer ju inte kunna sova förrän tidigast 1 iaf :O typiskt att jag skulle vakna så sent, trodde jag verkligen inte. men beror väl på att jag inte sov så mycket lördag-söndag. vi gick ju och la oss 4 och gick upp lite innan 12 så kan ju bero på det (: var fan helt slut hela dagen igår .. ena stunden satt jag där i soffan hos dennis och kunde knappt hålla ögonen öppna. sen blev jag övertrött och skrattade utan stop på pizzan. fyfan, menmen .. det var faktiskt väldigt roliga saker jag skratta åt. stampes "skämt" ; presidentens kompis. jag vet inte varför, men jag kunde inte sluta skratta åt det xD presidentens kompisar ? hahaha, det bara låter så väldigt tokigt :P inte för att han inte skulle ha kompisar men ändå liksom ...... eller ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0