GODNATT DÅ ..

busbus! hehe, nu ska jag och dennis sova :) sov så gott <3

UPDATE;



satt och drack grogg med dennis och emil hemma hos mig några timmar. sen åkte dom och så satt jag ensam vid datorn, drack väl någon grogg till .. sen kom dennis till mig typ 01.22 - mitt i natten ;O haha ! så lagade jag mat. skivade potatis och morötter, slängde in i ugnen med pommes krydda, efter dennis önskemål :] det blev suveränt gott !

sen tog jag en sista grogg, det var också dennis önskan D:
runt 04.00 någon gång gick vi upp och la oss ..

dennis är allt väldigt väldigt bra han <3              

Kommentarer
Postat av: Katariina

"A walk to remember" är supersorglig! Lägger upp en trailer i min blogg så får du se.

2008-09-21 @ 10:10:32
URL: http://meanballerina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0