GRATTIS SARA !



åwh, grattis grattis till körkortet. din jävla buse. överraska mig sådär ! jag hade absolut verkligen ingen aning om något ju, trodde först att du bara skojade med mig, sötnooooos :)


Sara: KÖRKORT ! :D:D:D:D:D
Jag: har du fått det ? :O
Sara: JAAAAAA IDAG :D
Jag: neeeeeeeeeeeeeeej, du skojar !!!
Jag: GRATTIS ÄLSKLING (L)(L)


jag nu får vi väl bara hoppas och hålla tummarna för att det går bättre bakom ratten än på skateboarden (se bilden) hahaha xD fyfan vad du är bra gumman. jag är så jävla glaaaaad för din skull ska du veta ! grattis grattis grattis grattis som faaaaaan, jippi tjohooo underbart !! :D:D:D:D



 jag älskar dig otroligt mycket <3         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0