HELT UNDERBARA

sitter och lyssnar på Mandy Moore. hon som spelar Jamie i 'A walk to remember', så fin röst. lyssnat igenom en hel del låtar nu. men dom från filmen slår alla. Only hope, Cry & It's gonna be love.
jätte fina låtar :)

se & lyssna, hon är så vacker, och hennes röst ! åh, hon sjunger som en ängel.
texten får mig att smälta :) <3


nej, vet ni vad ? nu ska jag faktiskt gå upp ur sängen, klä på mig rid kläderna och studsa ut i stallet :D får se vem jag rider eller vad jag gör. kanske bara blir en promenad med och longera biggan. får väl se, kommer väl med all säkert att lägga upp lite bilder sen när jag kommer tillbaka :)) ha en bra dag kära ni !


Kommentarer
Postat av: Katariina

Only hope är en av mina favoritlåtar! Så bra!

2008-09-23 @ 15:32:41
URL: http://meanballerina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0