HOPP OCH SKUTT !

idag har jag och izabell ridit igen, gick riktigt riktigt bra idag måste jag säga :) först longerade jag Biggan i kanske 20 min så han fick jobba lite :D sen så tog jag och red Molly och Izabell tog Mini som vanligt. så red vi ut, gick intill kanten på gärdena .. det gick jätte bra till en början, sen började Molly krångla som vanligt men jag vann tillslut ;D (Y) hehe, så fortsatte vi .. vi såg 11 stycken rådjur !! :O hehe, lite busigt. sen när vi kom lite längre bort såg vi ett till som låg. och så började det springa iväg, det såg hur kul ut som helst. vet inte vad det var med det men det hoppade som en groda typ xD nej, men det var nog faktiskt synd om det för det såg änna ut som om det hoppade på knäna som om det brutit båda frambenen eller något :S jätte knepigt. menmen, sen när vi kom ut på grusvägen på andra sidan så travade vi. Molly fick spratt ännu en gång. Mini började också krångla. men skam den som ger sig ! jag och Iza vann efter en hård kamp. hahaha :D jupp, så red vi hemåt. sen när vi kom hem red vi ett braaaa tag i padocken, hoppade lite och så. det var riktigt skoj ! ja, så nästa gång blir det hoppning ^

wonderbart <3              



världens bästa Izabell och Mini <33
det är så jävla härligt att vara ute och rida med min Iza !
vi har så kul, och speciellt idag. skrattat hejvilt åt massa saker ;D
puss på eeeeeer <3




Jag red med western-sadel på Molly,
kul att prova något nytt. väldigt annorlunda ridstil jämfört med vad man är van vid ..
men den var väldigt skön att rida i och roligt var det.
det gick verkligen otroligt bra idag :)



sen kom Dennis & Stampe, så gick vi in, fixade mat, kollade lite Cops och Simpsons. sen vid ca 20 i 9 åkte Izabell hem och Dennis & Stampe cyklade hem till Dennis, och jag gick upp till datorn som vanligt :)) med ett glas cola och så funderar jag på att tralla ner och hämta lite ostbågar att mumsa på. dom är goda ;D

Kommentarer
Postat av: Katariina

Gud, önskar jag fick rida igen! Det är en sådan frihet att sitta på hästryggen!

2008-09-25 @ 11:39:50
URL: http://meanballerina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0