I-LANDSPROBLEM HAR JAG GÅTT OM

jag har inte lyckats äta frukost, jag har inte duschat. det går inte ens just nu, för varmvatten; det finns det inget. och ska jag elda i pannan tar det minst 1 timma innan det är varmt ! hum .. kanske dags att göra det med en gång dock, så blir det ju varmt fortade åtminstone. jag har inte heller klätt på mig, torkat upp saften på golvet på mitt rum som jag spillde ut igår eller planerat någonting för dagen, om jag ens kommer göra någonting idag, och gör jag inte det kommer jag känna mig sönder-demprimerad ikväll för att jag bara suttit här, precis helaaa dagen ..

nej, fy fan !!
jag har inte gjort någonting förutom suttit här, tvättat och hängt ut tvätten. och ändå har jag vrat vaken sen klockan 9.00 imorse. det är ju för fan katastrof ?! gaawh, varför itne bara gå ut på promenad. nej, nu ska jag skärpa mig. hjälp mig nu att sätta ihop en 'bra-att-göra-när-man-inte-har-någonting-att-göra-lista'. liksom saker som gör gott, är öppen för nästan vad som helst. om du kommer på något, skriv det i en kommentar ! jag börjar fylla i lite själv ;

  • ta en promenad/jogga - det är nog det bästa jag kan komma på
  • städa rummet - kanske inte kul, men lika bra att få det gjort
  • plocka fram kameran - alltid roligt att plåta lite snygga bilder, på vad som helst
  • fixa ett eget litet hemmaspa- funkar alltid !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0