I SÄNG KOM JAG I ALLA FALL

men inte längre än så .. jag har kollat klart på filmen nu, eller det var faktiskt ett bra tag sen, haha. säkert en timma sedan till och med ! nu har jag legat och laddat musik från filmen och andra låtar som jag hittade till klipp från filmen på youtube :) sen så letat upp lite bra filmer. blivit lite småkär i Mandy moore nu så 3 filmer med henne till står i kö (; nu ska jag faktiskt försöka sova, helt ärligt :D kanske hörs om en stund igen, kanske inte ! hehe, beror på om jag lyckas somna :))



men gud så bra den var, 'a walk to remember'. kom en del tårar i slutet :( jag näst intill storbölade faktiskt, uschusch !!

och nu blir det faktiskt 'heartbreak hotel' att somna in till. den är störtskön :D godnatt.       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0