INTERNETLAGRING

jaaa .. inatt gick verkligen gränsen. då blev jag så otroligt rädd, datorn bara slocknade. flera gånger om, fick typ panik och fick tvinga mig själv att försöka sova och bry mig om det idag ist, annars skulle jag typ börjar lipa. haha xD så nu vågar jag inte riskera att ha kvar bilderna i datorn längre för snart så sitter jag här med en dator som inte startar och alla min bilder instängda och uppbrunna i den :O inte roligt alls, vet inte hur många gånger jag blivit av med ALLA mina bilder på grund av kraschade hårddiskar och så. usch och fy, blivit av med många fina minnen. menmen .. nu har jag iaf packat ner alla min bilder i en rar. fil och håller på och laddar upp på 'storegate - din hårddisk på nätet' (; haha, skitbra. kommer ta ett tag bara. nu har det gått 4.08 megabytes av 1870.28 .. wihi (Y) haha, men det sköter ju sig självt så ja :) nu blir det frukost under tiden det håller på ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0