IRRITERAD

någon försöker ju förstöra min dag ?!! 07.29 fick jag första smset imorse från Linus (mitt ex) där det står 'pussy lover !' sen fortsätter detta med ännu 39 sms med samma text i 6 minuter, ganska jobbig väckning behöva sitta och kolla igenom varenda sms för att det piper hela tiden !! sen somnar jag om och så ringder det 09.42, så ska jag gå in på msn. blabla, sen när jag är seg på att svara får jag 20 stycken 'Hallå ?' som plingar en efter en i mobilen :@ jaaa .. okej, och var det något viktigt han ville ?

NEJ. han bara påstår att bråk hos Linn ikväll är en dålig ursäkt för att inte komma dit. nej, det är ingen dålig ursäkt. för han vet precis lika väl som jag,och alla andra vet det nog också, att det blir bråk. det blir det ! och alla där vill ändå hellre ha dit Linus, så orka. ha så roligt, så har vi vårat här - jag, Izabell & Tuva. och ja, jag vet att det kommer att flyga runt flera kilo skitsnack där borta. men då får det göra det. om ni inte har något bättre för er än det ! för nu känner jag så, tragiskt att ni inte kan acceptera och förstå det .. jag har hellre roligt än bråkar + att innan har det alltid alltid bara vart 'vart är Linus då ?' man har fått höra varenda gång jag är någonstans och jag är trött på det !!! så då kan ni ha honom, jag klarar mig nog ändå ikväll ska ni se. och jag orkar inte göra någon stor jävla grej av det och börja bråka, bli kallad 'dissare', 'svikare' och massa annan skit. är det någon som bryr sig eller ? hade vi kommit dit hade det slutat med att alla bli utslängda och det vet alla sen tidigare hur fruktansvärt roligt det är ?! jag har ingenting emot någon av er, men just nu är jag bara så otroligt förbannaaad ......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0