KÄRA VÄNNER <3

LA IN DEN HÄR PÅ BDB ;

Kommentera ditt för och efternamn
så svarar jag ärligt vad jag tycker om dig
Lägg sen in det här på din bilddagbok



detta är mina kommentarer med svar;


hannahlarss0n 29:sep, 12:24 hannah larsson (:
Svar:
bra på alla sätt, sjukt härlig humor och alltid min bästa vän, ALLTID ! älskar dig mer än allt .. finns alltid här för dig som du för mig. du & jag genom allt gumman <3

Turb 29:sep, 10:49 Jens Henriksson ;D
Svar: så snäll och omtänksam så det finns inte. har alltid ställt upp för mig och det betyder mycket <3

MalinvEkberg 29:sep, 10:41 Malin Ekberg:)
Svar: malin sötan <3 hur underbar som helst, god och glad och bäst på fest :))

DDangerouzz 29:sep, 10:16 Anneli johansson:)
Svar: bra att bo ihop. man kan prata och imgås med dig när man är på humör, och vara ifred när man känner för det. du är hu snäll och go som helst <3

ztiina 29:sep, 09:22 Anna Fredriksson :)
Svar: så roligt vi haft ihop ! jag har fortfarande inte träffat någon annan som jag kan ha lika roligt med :) <3

zwempafez 29:sep, 02:33 Rickard svensson :D
Svar:
du är allt en vän behöver vara ocu kommer alltid finnas kvar i mitt hjärta <3

SuperPossy 29:sep, 00:10 Christoffer "Possy" Isopoussu ;)
Svar:
one in a million <333

superTIGER 29:sep, 00:03 fisringsbertil dåe ? :P eller robin persson :P
Svar:
fisringbertil har jag aldrig träffat och vill nog inte göra det heller :O men du är ju supertiger, helt galen och sanslöst rolig att vara med helt enkelt :) underbaring <3

hjearta 28:sep, 23:36 Anton Trygg
Svar:
störtskön kille, riktig festprisse ;D

baraduvet 28:sep, 23:19 Sara Andersson
Svar:
finns inga ord :O <3 älskar dig högre än jag kan nå och du är vackrast på denna jord :) har alltid så roligt tillsammans med dig, min älskade syster <3

hjaernan 28:sep, 23:06 Dennis johansson
Svar:
alltid vart en av dom bästa. betyder hur mycket som helst för mig <3 och du är korkad ! men det är bra, för det är alltid roligt att ha något att skratta åt xD

Miilkii 28:sep, 23:05 Mathias Davidsson
Svar:
sjukt bra kompis ! snäll, rolig och bra på alla sätt .. känner verkligen förtroende för dig :)

SHIMSY 28:sep, 23:02 Jimmy Hultgren ! :)
Svar:
snällast i världen, hur go och rolig som helst och ser sjukt bra ut ;D <3

SuperPossy 28:sep, 23:01 Conny Svensson
Svar:
känner inte dig

superTIGER 28:sep, 23:00 bert karlsson xD
Svar:
haha, korkad, tjock och fet. du får skriva ditt eget namn om du vill veta xD

stampeee 28:sep, 22:55 Dennis Hellman
Svar:
världens bästa fittjävel, haha :D din jävla hora !

hjul 28:sep, 22:55 Billy Kvist
Svar:
underbar på alla sätt <3

Kommentarer
Postat av: Erica andersson

ska du inte skriva nått om mig :O :(

2008-12-04 @ 15:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0