LISTA

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
Händer väl
Titta på dig själv i spegeln:
Ja, det gör väl alla eller (;
Gnälla:
I'm a PRO *
Skrika:
Mja
Sova:
Ja ? dock för länge oftast !
Ha ångest:
JA, för allt
Skada dig själv med flit:
Nej, har väl hänt att man klappat till sig själ i huvudet någon gång xD
Ta mediciner du inte borde ta:
Njae ..
Vilja dö:
Brukar och brukar, har väl känt så någon gång men ..
Drömma mardrömmar:
JA
Drömma sexdrömmar:
Nja, inte som jag minns iaf
Ta droger:
NEJNEJNEJ
Försöka vara annorlunda:
Nee ..
Klä dig i svart:
Ja, största delen av kläderna jag äger är svarta /;
Gå till kyrkan:
Nepp
Gå i skolan:
Nej
Röka:
NEJ
Ha sex:
Ja
Ljuga:
Nej, inte speciellt ofta
Hata folk:
Ja, det händer väl titt som tätt
Lita på folk:
Nej, förtroenden blir oftast svikna

VEM:
Saknar du:
Vem som helst
Vill du döda: Skulle aldrig döda någon själv, haha
Rörde dig sist:
På vilket sätt ?
Vill du slå:
MÅNGA
Kysste dig sist:
Linus
Vill du kittla:
Pos, för han är så kittlig, haha !
Kramade du sist:
Albin
Vill du prata med:
Just nu, vet jag inte ..
Skrek du på sist:
Skrek och skrek men .. Albin tror jag :P
Vill du vara som:
Mig själv
Sårade dig sist:
Linus
Vill du bli galet full med:
Izabell <3
Gjorde dig riktigt glad senast:
Riktigt glad ? .. hum, Pappa - 500 kr har jag inte ägt på flera månader (;
Fick du sms från senast:
Jens
Ringde dig senast:
Joanna
Är vackrast på jorden:
Typ Mischa Barton

HAR DU:
För många vänner:
Nej ? men för utspridda
Förföljelsemani:
Ja, ibland
Tvångstankar:
Njae
Någon annan psykisk sjukdom:
Nej, lite 'smått' deprimerad kanske
Någon fysisk sjukdom:
Lite förkyld
Någon skada:
Njae, lite öm i kroppen bara !
Färgat håret:
Kan inte räkna hur mångra gånger
Brutit några ben: Nej
Några piercings:
Öron, tunga, navel. snart läppen igen
Egen dator:
Ja, en laptop
Bra självförtroende:
Inte direkt :S
Kysst någon:
Ja :)
Haft sex:
Ja
Köpt kondomer:
Nej
Tagit nakenbilder:
Njae, inte på det sättet som det är menat
Sagt jag älskar dig till någon idag:
Nej
Bjudit ut någon:
Ja
Varit kär:
Ja
Dumpat någon:
Njae ?
Stulit någonting:
Hum ..
Lämnat landet: Fåtal gånger
Tuttat eld på nått:
Ja
Gjort något olagligt:
Ja, vad är inte olagligt idag ?

 

HUR:
Går du:
Sätter den ena foten framför den andra, sen en gång till och en till .. tills jag kommit dit jag ska
Svarar du i telefonen:
Beror på vem som ringer
Fördriver du tiden:
Ostast såna här listor, haha xD
Mycket pengar har du:
Ingenting, men 500 imorgon :D:D
Tjänar du pengar:
Tjänar nästan aldrig pengar. men typ hjälper till hemma
Ofta diskar du:
När jag måste
Ofta städar du:
Lagom ?
Många stör du dig på:
Alldeles för många, JA
Ofta träffar du din familj:
Ibland

TROR DU:

Att du kommer bli något:
Får väl hoppas ;O
På gud:
Njae, ibland. haha
På rymdvarelser:
NEJ, kanske
Att folk tycker om dig:
Mjo, en del
På ett liv efter detta:
Kanske
Att fiskar kan tänka:
Nej
Att du kommer leva länge:
Ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0