MÄRKBARA AVTRYCK I HJÄRTAT

ni har gjort stor skillnad i mitt liv :

Dennis Johansson
det finns egentligen inte speciellt mycket att säga, vill bara visa min tacksamhet för att jag har dig. du har sen första gången jag träffade dig funnits där för mig mer eller mindre hela tiden. du har alltid vart som en lillebror för mig. alla minnena med dig. jaaa .. dom är oersättliga <3


Christoffer Isopoussu
kan inte beskriva med ord, hur mycket du betyder för mig och hur mycket du har påverkat mitt liv. du är typ den bästa som finns. och trots alla dina brister så är du bättre än väldigt många andra .. förlåt för allt som blivit fel och tack för alla dom gångerna som du funnits vid min sida. du är helt klart oförglömlig och kommer för evigt finnas i mitt hjäta och alltid vara min vän. när du än behöver mig så ska du veta att du kan räkna med mig, i alla lägen <3


Ronja Samuelsson
många av dom allra bästa stunderna här i livet var med dig min kära vän. jag kan inte säga så mycket mer än att jag är otroligt ledsen för hur allting har förändrats och jag vet ganska säkert att sorgligt nog kommer det aldrig bli som förr igen :'( <3


Jimmy Hultgren
egentligen känner vi inte varandra så där jätte bra, men ..... dom gånger jag behövt prata med någon så har du alltid funnits där och lyssnat på mig. du har gett mig goda råd och hjälpt mig upp på benen igen. ingenting kan slå det. jag är evigt tacksam för det och vad som händer kommer jag alltid finnas här för dig <3


Patrik Karlsson
kan knappt tänka på dig utan att få tårar i ögonen. den vänskapen vi hade. jag förstår inte hur den kunde försvinna och hur allt kunde förändras så .. jag vet ingenting om dig längre, det känns som allt var i ett annat liv jag saknar dig, så otroligt mycket mer än vad några ord kan beskriva <3


Sara Andersson
jag måste erkänna att ; ibland känns det som jag inte vet riktigt vart jag har dig, som att man inte riktigt kan räkna med dig till 100000% i alla lägen. men när det väl gäller så finns du alltid där, och så har det alltid varit. du är som en riktig syster och jag älskar dig så otroligt mycket. du & jag sis, hand i hand - genom alla väder, så är det bara <3


Linus Sandberg
Mitt livs kärlek. det du och jag haft kan inget slå ! du är det bästa, men samtidigt det värsta som hänt mig.
så mycket smärta jag genomlidigt på grund av dig. och så mycket lycka du skänkt mig. det känns nästan otroligt att jag står kvar här än idag, med tanke på allt .. jag älskar dig alltid, du är den största delen av mitt liv <3



det här har ingenting att göra med vilka som betyder mest,
det är bara dom jag känner något speciellt för just nu ..

så det är ingen som ska bli ledsen för att den inte är med,
för ni vet så väl hur mycket ni betyder för mig aliihopa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0