MYS MED TÖSERNA <3

det blev jätte bra :) Izabell & Tuva handlade och kom till mig så satte vi igång direkt, gjorde groggar, lagade mat och det blev jätte jätte gott. gjorde denna pastagratängen, enkelt och supergott :D rekommenderas starkt ! sen spelade vi "jag har aldrig" och drack drinkar (: sen vid halv 10 typ kom Sebbe och hämtade oss så åkte vi till Uddevalla, träffade några där, men alla vare osocviala. förutom Dennis och Sven. Sven åkte med oss sen, så drog vi på fest i Trollhättan. det var helt OK (Y) kvällen blev kort sammanfattat bra :D sen skjutsade Jens hem oss, på vägen hem såg vi att hela läktaren vid Isstadion brann :O jag tyckte det var coolt ;D hehe .. jaja, sen släppte vi av Sven i stan och så sov jag, Tuva & Izabell hos mig. innan vi gick och la oss tryckte vi i oss några bullar :D:D mumma var det iaf, vill jag lova ^^ och så började vi kolla på 'The notebook', men alla var så trötta så vi knappt kunde hålla ögonen öppna. så vi sov ist och så bestämde vi oss för att se klart filmen direkt på morgonen ist ..

så det första vi gjorde när vi vaknade var att sätta på filmen, och ännu en gång var den hur bra som helst :] sen gick vi ner och så åt vi frukost ganska länge och bakade kladdkaka, gjorde saft och så blev det ut och rida. hur underbart väder som helst var det idag ! red ut en bit och satte oss på ett berg på en äng och fikade :)) har haft det hur bra som helst med er tjejer ! så glad att jag träffade er :))

ni kan vara söta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0