SOFT DAG :)


idag har jag städat lite hemma, bakat 3 olika sorters muffins (; några vanliga med riven choklad uppe på, några choklad med vit choklad i och på, och sen några choklad och apelsin med vanlig chokld uppe på :D

sen har jag lagat mat. tacos!!
anneli hjälpte till att skära grönsaker! så åt vi och sen efter maten gick jag ut i stallet och mockade skit :P haha .. sen longerade jag biggan ca 15 min också (Y) bra bra ! det har fan blivit varje dag nu som jag sa, fyfan. inte så ofta jag håller saker jag bestämmer mig för.

heeeel härligt ju :D yezh ^^

och sen duschade jag ...
städade lite på rummet, blåste håret, platta håret, sminkade mig. missade en buss .. så fick sitta och vänta en hel timme till ! fördrev den tiden framför datorn. sen så tog jag min gamla jävla cykel och cyklade ut till bussen 20 i 7. och så kom bussen precis när jag var framme, jag hade tur ;D hehe .. så skulle jag köpa nytt f-kort men han hade inga så fick åka med gratis ! bra det ..

sen köpte jag en stor cola på 45ans innan jag gick till dennis.
japp, sen så nu sitter jag här. hoppas datorn fixar denna kvällen .. men nu verkar det funka bra, och jag som har skruvat bort ALLA skruvar, haha och det var inte 1, eller 2 eller 3, inte ens 10 stoppar xD haha .. ett antal skruvar med andra ord. jaja .. nu ska jag prova spela musiken från min dator för the voice suger x| kanske är det som gör att den dör, kanske ? jaja, det märker vi. hoppas hoppas :)) haha, alla - håll tummarna för mig nu !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0