TYPISKT!

har vart nere i stan nu och fixat leg. eller tja, beställt det iaf. fick reda på att det kommer ta säkert minst 2 veckor !! så typiskt :( vad gör jag nu då ? ska jag lägga ut pengar på ett provisoriskt pass ? för det funkar väl som legitimation ?! FAAAN FAAAAN FAAAAAN !!

har ju plnerat hur länge som helst att jag SKA på lipz
, torsdagen efter jag fyller (jag fyller ju på onsdagen). denna dagen har snart sjukit lika lågt som gårdagen. men det mesta av dagens bekymmer är ju på grund av igår. t.ex. ser man (trots att jag verkligen försökte sminka över) att jag har skrapsår på hakan. snyggt sofia (y) och så självklart vaknade jag med världens påsar under ögonen på grund av riktigt dålig sömn inatt. först kunde jag inte somna, mådde så jävla dåligt och ont i huvudet så jag visste inte vart jag skulle ta vägen, kunde inte gå upp och ta tablett heller, kände bara att jag inte kunde röra mig :|

sen har jag vaknat vet inte hur många gånger :( inte kunnat drömma något bra som jag oftast brukar kunna styra. bara ligga och tänka på något och somna så brukar jag få till det :P haha ! men neeeje, vaknat av att jag legatobekvämt, vart kissenödig eller bara haft jävligt ont i huvudet ! nej usch .. nu ska jag försöka sluta tänka på den där jävla legitimationen och bara njuta av den bra, höga, underbara musiken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0