30 PAST 10 O'CLOCK

blev väckt av en "väckarklockebomb" från andreas för lite över 1 timma sen. märkte ganska snart att det var hopplöst att försöka somna om. så efter 20-30 minuter gick jag upp istället. funderar på att hoppa in i mina träningsprogram igen. orkar egentligen inte! men jag vet att jag mår så bra när jag väl fått det gjort och jag mår bara sämre av att inte göra det, så det är ett ganska självklart val att göra det (: ska faktiskt ta en runda nu med en gång. sen får det bli lite mag/rygg/lår träning när jag  kommer tillbaka. och så en skön dusch på det. undra om jag klarar hoppa på löpningsprogrammet där jag var eller om jag får börja om från början? äh, vi kör på, stenhårt! får skylla mig själv ..... jag springer tills jag tuppar av.

blir inget med lipz ikväll
, bra är väl det. för jag har absolut inga pengar. men nu har jag inga planer överhuvudtaget för dagen /: hoppas att det händer någonting, för jag har känslan av att det här är en bra dag. kan ju bero på det fina vädret också, för nu är solen tillbaka igen :D happyface!

edit/efter springturen; just nu tror jag att jag håller på att dö. helt slut, HELT slut - i hela kroppen. orkar knappt andas. det gör ont att andas, värker i bröstet och hela magen. huvudet snurrar och jag skakar. trodde jag skulle spy (!) på vägen hem. okej, jag mår bra senare efteråt. men just nu känns det som ett helvete!

ska vila mig lite nu .....

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0