7 IN THE MORNING

godmorgon! :)) här sitter jag, tidigt på morgonen och lyssnar på lars winnerbäck. som vi även lyssnade på innan vi somnade .. jag upptäckte att jag somnat 03.58 i mitten på ett lite smått otydligt sms , så det var nog mer än dags. haha. vaknade nu för några minuter sen och var så fruktansvärt bakistörstig. så jag gick ner, drack ordentligt med mjölk. sen tog jag med multivitaminjuice upp, vilket inte riktigt är min favorit, men det går ner! :)

med tanke på att jag bara sovit 3 timmar
ska jag försöka somna om nu. hannah sover som en stock, vilket är bra! för då kan man bara rulla undan henne när hon brer ut sig över hela sängen, något som hon gör så fort hon får chansen!!

hoppas att det kommer upp en massa bilder sen! jag måste få ordning på det förbannade problemet med kameran bara /;

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0