ÄNNU EN DISIG DAG

pisstrist väder ute .. bara grått! åh. och så vaknade jag 12.08, kände egentligen bara för att gå upp (som alltid), men försökte somna om i en halvtimma. sedan gav jag upp. hoppade upp ur sängen och in på toaletten, hängde upp tvätt, startade en till tvättmaskin, vek kläder och nu sitter jag här i soffan. lyssnar på musik. blev inte alls sova ut, nej ......

den här låten var den sista jag hörde innan jag somnade och den första jag hörde när jag vaknade ;o lite lustigt, med tanke på att jag har 536 låtar på min iPod. och så kommer den vid båda tillfällen. men sånt som händer ;p

vad händer idag? någon som vet för jag har ingen aning ;o men jag känner verkligen inte för att sitta här hela dagen igen. nej nej ..... det går inte för sig alls! händer det inget under dagen får det nog bli en promenad eller något :) även fast det inte är något speciellt 'ut'bjudande väder ;] haha!

nu blir det frukost, magen min börjar bli otålig.

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0