FIA I ETT NÖTSKAL

listor, huvudräkning, pengar pengar .. haha. mitt huvud sväller snart upp av alla siffror och allt annat jag har där inne och ska hålla koll på! men ändå tycker jag att det är kul (: känner ju iaf att huvudet funkar någorlunda med tanke på hur jag är nu förtiden. ibland känner jag mig verkligen hopplös med mitt minne och uppmärksamhet - som är lika med noll! som förut när jag var duktig och gick bort till sylte center, köpte frimärke och postade min ansökan till cafeterian på näl .. sen på vägen hem kom jag på att jag inte ens skrivit adressen det ska skickas till. jag la i ett vitt kuvert i brevlådan! ;o jag är helt otroligt ibland, suck. jag får väl skriva ut det igen, lägga det i ett kuvert, skriva adress på, köpa ett nytt frimärke och posta det en gång till. undra vad brevbäraren kommer tänka när han ser brevet - dumförklarad! ;|

fick även väldans skoskav från mina tofflor ;/ uuuusch .. jaja, vädreet var iaf riktigt fint. gick i bara shorts och linne (: underbart. nu ska jag kolla vad smhi säger om vädret nu på valborg, för det här disiga får inte hålla i sig! jag vill ha strålande solsken! :) fast egentligen ska man väl vara nöjd så länge det är varmt.

puss&kram              

Kommentarer
Postat av: Olessia

jag brukar också få världens skavsår av nya skor :(

2009-04-28 @ 14:43:02
URL: http://nenno.blogg.se/
Postat av: Olessia

verkligen.. jag får köttsår

2009-04-28 @ 15:08:20
URL: http://nenno.blogg.se/
Postat av: ese

Jobbet på Näl är redan tillsatt, jag gick dit för typ 2månader sen och skulle söka och då berättade dom det. Men annonsen skulle ligga kvar på platsbanken tills april sa hon, och jag fattar inte vrf. Det är ju bara att ta bort den? :P Men så du vet, de är ingen ide att posta igen :P

2009-04-28 @ 15:17:16
Postat av: fia

åh, tack så mycket för informationen! :)

2009-04-28 @ 15:25:58
URL: http://diarybyfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0