DUKTIG FLICKA :)

NU SÅ! nu börjar jag piggna till igen. har legat på soffan och slappat ett tag nu, kollat på två avsnitt av 'roomservice'. sen har jag precis kört rygg/mag träning nu. har även fått mina inloggninsuppgifter till arbetsförmedlingen, så har fyllt i mina sidor där och kollat runt lite. har faktiskt t.o.m. sökt ett jobb ;] har några till på G också. helt suveränt! ringde precis soc också, igen! men lunchtid nu fram till 13.00-14.30 någon gång, så jag ställde påminnelse att ringa 13.40 :) jag är verkligen på topp idag! :DD


om en stund blir det hopp in i duschen, men först tänkte jag damma/dammsuga/torka golven här i lägenheten, som börjar bli riktigt stökig (a) usch då. ska fundera lite på vad det blir för mat idag också. hm ..

edit; usch, nu är städningen klar, duschen väntar! har en hemsk huvudvärk nu! (antagligen för att jag är helt utmattad) så det får bli en alvedon. 6 minuter kvar till jag ska ringa soc. hurry!

puss&kram              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0