EN GLAD FIA

ni kan nog inte tänka er hur bra humör jag är på?! haha. vaknade verkligen på rätt sida idag, fast känns som jag sovit lite på fel för har förbannat ont i axlarna. kan iofs vara från ridningen igår då jag fick hålla ganska hårt i tyglarna ett tag :#

vaknade iaf av att pappa ringde, för ca 10 minuter sen. så ville han att jag skulle kasta ner nycklarna till motorcykeln för den stod i vägen i garaget och han kunde inte flytta den utan att larmet gick igång xD haha. sen så frågade han om jag klippt mig, konstigt. han är inte den första. vad är det för skillnad på mitt hår nu och förra veckan liksom? förstår inte det. hehe. jauu, sen sa han även att han skrivit en lapp om mat! det lustigaste av allt var att när jag frågade vad klockan var sa han typ 3. nu ser jag att den är inte ens 2. hahaha! här har vi koll ;]

nu blir det play-time i köker för min del :)
måste komma på någonting smaskigt. men tror jag får gå till affären och handla lite, pappa sa att jag skulle komma till garaget och hämta pengar isf. så nu blir det till att vakna till, klä på sig och sådär :) och så ska jag spana runt bland lite olika recept!

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0