FRÅN TOPP TILL BOTT


det är alltid samma sak, jag ska aldrig mer uttrycka mig med orden 'jag är lycklig'. för innerst inne är jag aldri nöjd! och strax därpå vänder allt igen ..... dom senaste dagarna har allt känts bra, problemen har för en stund varit nergrävda, vädret har varit fint, humör har vart bra och allt har flutit på. men nu tänker jag för mycket, har en massa skit i huvudet, ser inget solsken utanför fönstret. mit humör ska vi inte ens prata om och allt gå emot mig!

ligger här i sängen, ska nog gå upp nu trots allt. få i mig lite mat, ta en nypa luft och sen kryper jag nog ner under täcket igen. kanske sätter på en film. jimmie kommer förbi med min kamera sen också. så då kommer det upp lite trevliga bilder! (: ödlan får vänta till tisdag-onsdag ist, för nålarna han skulle använda på mig var slut. så han får beställa nya. jag säger det igen, typiskt! men men .. snart så!

puss&kram               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0