GIVIN' UP

orkar fan inte mer nu, jag har fan hållt på hela dagen .. det får duga som det är nu, tills vidare. eller jag vet inte? kanske är bra ändå. men känns som att det är någonting som fattas. lite trist med bara 3 bilder på mig i headern ..... äh, skitsamma.

är med dennis nu. erica sitter på bussen och kommer hit nu snart också (: jag är sjukt rastlös! funderar på att gå ut och gå, men samtidigt orkar jag inte. har stått ute på balkongen och hoppat lite. men gjorde inte speciellt stor skillnad. hm ..... vilket dilemma! haha, och så lyssnar vi (mest jag) på en skitgammal skiva, helt värdelös ärligt talat. så otroligt dålig musik ;p

sugen på lipz imorgon!
sugen för en gångs skull. men nu är ju läget som det är och jag har inga pengar överhuvudtaget ;( vet inte hur eller ens om jag kan lösa det, på 24 timmar?! nja, det känns ganska hopplöst. men man kan ju inte få allt man vill. tyvärr /: kan inte tjäna pengar på något sätt heller, mamma har inte ett öre, och städningen hos sonja blev flyttat till onsdag nästa vecka. så typiskt! trodde verkligen jag skulle ha pengar denna veckan .....

nu ska jag byta musik. vet inte till vad, för så trött på allt just nu. ge mig gärna tips :*

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0