GODMORGON!

idag vaknade jag pigg, av att dennis ringde (tror jag) haha. har inget minne av att det ringde men jag vet att jag pratade med honom för ca 15 minuter sen! hm .. har städa lite smått nu, ska nog ta och damma och dammsuga i stort sett nu med en gång, så slipper detbli panik med det senare. pappa kommer ju hem ikv (:

har fått ännu en kommentar från 'anonym', den här gången stod det ; 'oj då fler än jag som tycker du verkar grymt omogen och egotrippad,,men de är ju ditt val' - skulle det då vara någon annan, eller va var baktanken med det? nej, jag orkar fan inte bry mig alltså. på vilket sätt är jag egotrippad nu då? för att det mesta handlar om mig? hm .. kan ju vara för att det här är min blogg! :| irriterande .. denna gången kommer det från trollhättan. jaja, nog om det!

har personer något problem med mig
- kan dom fan stå för det, ist för att skicka löjliga anonyma kommentarer :# jag förstår inte ens varför dom då ens engagerar sig att sitta och läsa min blogg?

nu ska jag sätta igång med städningen. sen kommer dennis en sväng ;D efter det har jag absolut ingen aning om vad som händer .. någon som ska på lipz ikv?



min skills i paint är fan oslagbara. shit, att jag ens lägger tid på det här! xDD haha .. nu måste jag få något gjort om jag ska hinna göra mig i ordning och så också - innan vicky kommer och hämtar mig. får se vad vi hittar på för buuuus :]

puss&kram              


Kommentarer
Postat av: Annha

vill till lipz men har ju inget leg längre :( vi ska till lipz när ja får mitt nya?;)

2009-04-02 @ 11:01:32
URL: http://jannhamylifemystory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0