HAPPY FACE


nu kommer min söta sara snart hit. så ska vi vänta på att pappa och dom ska sätta igång med grillningen! dom är ju inte allt för snabba (a) höhö. så ska vi iaf planera inför kvällen, jag och sara. jag vet inte riktigt vad det blir. men är iaf sugen på grogg :D men det hänger på dennis om det blir något med det eller inte. nej, nu går jag ner till pappa i garaget och tjatar lite för nu vill jag ha mat! så kan jag passa på att möta sara när jag ändå är där nere.

puss&kram              

Kommentarer
Postat av: sara

fan va gulligt att du har skrivit med mig på din blogg!! "Bloggar du läser"!:D Vad glad jag blir :)

2009-04-17 @ 23:40:06
URL: http://saraamgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0