HÄRLIGT VÄDER!

åh så skönt! vaknade i någorlunda tid idag, jag och andreas. låg kvar i sängen ett tag. sen ringde hannah och ville att vi skulle komma till näl för hon hade rast och skulel röka men hade ingen tändare ;p så vi åkte dit, pratade lite medans dom rökade och sen åkte vi runt lite grann. med rutorna nere och skön musik ^ det är så sjukt fint väder idag, vill bara ututut :))

sen åkte vi iaf till mysingen, pizzatime! och så åkte vi hem till pappa och käkade. pappa är ute och glider med motorcykeln nu .. så nu är jag ensam, för andreas har åkt hem.


igår var det fest hos tobbe
. vid 8 någon gång började jag gå bort mot milki, för orkade inte vänta på andreas som segade, men hann inte riktigt fram förrän han plockade upp mig :D så väntade vi på milki, sen fick det bli en sväng till jätten för att köpa slödryck innan vi åkte till tobbe. väl där, kändes jättedrygt och så blev jag grinig för albin segade med min sprit ;| höhö. menmen .. drack den spriten jag hade innan vi drog ut. robin, billy och roob var med också :) sen skulle vi hämta emad så dom åkte i robins bil ist.

åkte mest runt bara, som vanligt typ!
hämtade mera sprit av albin. åkte runt lite mera ;D sen ville jag tillbaka till festen. så andreas körde mig dit. sen blev det ett litet missförstånd mellan mig och tobbe, så jag blev lite sne .. eller ah, reagerade lite starkt kanske. men det löste sig iaf (y)

blev kvar på festen så länge det var igång
. vid 2 kom andreas, emad, billy och roob tillbaka. hämtade mig och milki, jag fick ligga över alla i baksätet ;D haha! så skjutsade vi hem milki, sen rökpaus på statoil. efter en stund skulle alla hem. så som vanligt var det jag, andreas och roob kvar. vi var helt övertrötta hela natten. helt galet och jag halvsov typ hela tiden! kunde fan inte hålla ögonen öppna. blev massa rattfylleri och prat med bilen .. något som var väldigt lyckat, eller inte .. gick väl sådär. hm.

kvart över 6 släppte andreas av mig hemma
. sen ringde han och frågade om han kunde sova hos mig, så kom han tillbaka ;p haha. jag var fan inte långt ifrån att somna redan innan han kom, så somnade näst intill direkt. har nog aldrig känts så underbart att få lägga sig i sängen. det var den "dagen"

nu ska jag iaf ta en dusch
. sen så får vi se vad som händer, vill verkligen verkligen ut. får se vad folk gör, annars tar jag nog fan en promenad :DD någon som vill hitta på något?

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0