HOPP UPP UR SÄNGEN!

jag vet inte vart jag ska börja. idag känns som den absolut  ultimataste, perfektaste, roligaste, skönaste, bästaste dagen på längeeee! fia vaknar klockan 9.00 av väckarklockan, signalen 'Jordin Sparks - One step at a time', sätter den på snooze, kollar smsen, det absolut bästa var följande - 'vi kör idag då!' WIHOOO, idag blir ödlan klar:D

fia hoppar upp ur sängen, och då menar jag verkligen hoppar! ;) ut på balkongen, åh. solen skiiiner! helt jävla underbart <3


gammal bild

försöker få kontakt med albin. genom sms och msn, men ingen reaktion. nej, nu ringer jag snart! klockan 9 var det, upp och hoppa för fan! jaja, jag ska iaf äta frukost, tvätta ansiktet, göra mig i ordning och antagligen åka till albin. om det inte blir till jimmie innan, för han ville köra så snart snart efter frukost som möjligt! :) ha en bra dag, hoppas att eran dag förgylls av lika dunderbra humör som min!

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0