IDAG HAR VART EN BRA DAG

hej ni! jag orkar egentligen inte skriva nu. trots att jag ätit nästan två paket dextrosol och druckit 2 powerking är jag faktiskt helt slut! ;o menmen .. känner ändå att jag vill uppdatera (;

promenaden till sonja tog ca 30 minuter, härligt var det iaf! :) jag satte upp nya gardiner i köket, vardagsrummet och sovrummet, dammsög hela lägenheten och tvättade golven, gjorde i ordning på balkongen, åt mat - potatis, stekt fisk och bearnaisésås :) hjälpte henne trä i en tråd i en nål, skärde skinka med en skärmaskin ;p och så lyssnade som vanligt på lite gamla historier från 'hennes tid'. det tycker jag är roligt att höra om :) jauu, sen så fick jag ett busskort av henne som är laddat med 200 kr, dunderbra! anledningen var att hon aldrig mer ska åka buss nu har hon bestämt sig för (och även fått order från morfar att låta bli, haha) sen fick jag 100 kr extra idag, alltså 500 kr :DD happy face á la fia!


sen började jag min promenad hemåt strax innan 4. trots att jag nu KAN åka buss nu så kände jag faktiskt för att gå hem. men jag hann inte längre än ca 600m, så kom albin från ingenstans och plockade upp mig. så jag har spenderat hela dagen tillsammans med honom. trevligttrevligt :) vi har glidit runt som vanligt, suttit i solen på hans altan, handlat mat på jätten, sen skulle vi till ÖB för att köpa en pensel till hans pappa. så köpte jag 2 ansiktsmaskar, body scrub och body butter - 80 kr sammanlagt! kändes skönt att få spendera lite pengar :] och tyckte jag spenderade dom ganska väl. vid 8 någon gång så åkte vi hem till mig. jag duschade och så, medans albin drack cola, käkade chips och kollade TV ;p

sen pantade vi burkar på willys, för 41.50 kr! haha. och så köpte jag 4 powerking och 2 paket dextrosol ;D 39 kr där. hehe .. träffade vurp, sen till vänersborg för att möta robin, peppe och roob :) stod på statoil en stund innan vi tog ett varv i torpaområdet. sen åkte vi tillbaka till trollhättan. bytte till vurps mormors bil, som albin provkörde en stund. sen stod vi utanför donken och pratade med X, linus, sacka och hanna lite också.

när vurp drog hem träffade vi robin, peppe och roob igen. så åkte dom med oss en stund. blev en tur till hunneberg och spanade på 2 älgungar som verkade ganska vilsna. sen stod vi på shell dom sista minuterna innan vi tyckte att det var dags att åka hem och sova.

imorgon ska jag upp ganska tidigt.
ska åka till albin mellan 9-10 imorgon. hoppas det blir riktigt fint väder. för isf kommer det bli en dunderdag. hoppas på mycket sol, bra humör, god grillad mat och lipz-spirit :DD haha. nu ska jag krypa ner under täcket, har precis smaskat i mig två goda ost och gurk smörgåsar och ett glas yogurth nu :)

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0