LEDSAMT .....

det är en sak jag inte berättat som hände idag, som verkligen gav mig en hemsk känsla i magen. kunde nätt och jämt hålla tårarna inne. men det vill jag inte skriva så här öppet - så det skrev jag om här ist.

det här får bli det sista inlägget för 'idag', för nu är det dags för mig att krypa ner bland alla mina kuddar och täcken. tror jag kommer somna väldigt gott idag, riktigt trött är jag, speciellt i ryggen ;o och trots en hel del tråkigheter känner jag mig ganska nöjd med onsdagen ändå :) jag har ju som sagt fått handlat lite, även om det sved att göra av med massa pengar ;p jag har träffat dennis och stampe, vilket inte blir av allt för ofta nu för tiden? /: och främst av allt - så har jag tagit mig tid och självrespekt att ge mig själv lite extra uppskattning!

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0