MORGONPIGG?

jag läste en väldigt intressant sak någonstans igår
det finns ett knep som kan hjälpa en med att vakna pigg och alert! när du ligger där i sängen ska du innan du somnar tänkte dig din morgon. tänk dig att du vaknar och öppnar ögonen. du har sovit gott, känner dig utvilad och är på bra humör. du går upp ur sängen och känner dig fullt redo för en ny härlig dag! sen tänkte du dig det några gånger om, försöker se det framför dig. sedan nästa morgon när du vaknar ska det alltså kännas precis så som du tänkte dig. jag har faktiskt inte povat detta själv en, men ska nog göra det ikväll om jag kommer ihåg det (y) det låter ju inte helt otrovärdigt. för allt vi gör har ju så mycket med psyket att göra. värt att prova!

nu ska jag klä på mig och göra mig i ordning. går det snabbt och smidigt tar jag nog en promenad iaf :) det är ju faktiskt skönt att bara gå, lyssna på musik och fundera också. även om solen inte skiner.

puss&kram              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0