NU ÄR DET BESVISAT!

dock gick det lite till överdrift. vad ska jag göra vaken innan klockan ens slagit 8? ni minns kanske att jag skrev för ett tag sen om att om man föreställer sig morgonen några gånger om, så vakna man och har precis samma känsla som man tänkte sig! det tog ett tag men igår provade jag på tekniken för första gången! och vet ni vad? för 30 minuter sen vaknade jag, pigg och på bra humör. solen börjar leta sig fram mellan träden och fåglarna kvittrar! är det inte helt underbart? :)

dock tycker jag nog att jag kunde fått sova någon timma till, vad ska jag nu göra? lägenheten är städad, diskmaskinen ur/i-plockad, det finns ingen tvätt och solen skiner inte tillräckligt för att sola ännu. dock hade jag ju iofs i mina tankar igår att jag skulle ut och springa innan solen börjar värma allt för mycket!. men ärligt talat känner jag inte riktigt för det just nu - vilket jag igår tänkte mig att jag skulle göra :/

jag får väl kika vad TVn har att erbjuda, så får vi se om lusten dyker upp om en stund.

puss&kram              

Kommentarer
Postat av: MissCM

sv: ja , visst är den :)

2009-04-30 @ 08:13:09
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0